Niin, ne VITUN HYMIÖT!
+6
Kabizza
Nako
Predator
Vepemise
LAAGI666
Monk
10 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Niin, ne VITUN HYMIÖT!
Jos niitä vitun hymiöitä ei osata kunnolla käyttää, niin joka vitun spämmijälle pamahtaa kuukaudeksi lippu banaanisaarille. Jos roope onnistut, niin poista koko VITUN hymiöt tältä foorumilta. Parempi, ettette käytä edes koko hymiöitä.
Monk- Viestien lukumäärä : 98
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
Registration date : 04.12.2007
Vs: Niin, ne VITUN HYMIÖT!
Joo. Ei ole mukava lukea viestejä, jonka perästä löytyy noin kymmentä erisorttista hymiötä. Yksi hymiö viestin perään voi näyttää mukavalta. Ulkoasu niin säilyy paremmin. No, tulipa ensimmäinen posti foorumille, ja odottelen innolla, että koska saan ensimmäisen kysymyksen, miksi rekisteröidyin tänne.
Edit: offtopiciksi menee, mutta mikäli täältä nyt tulee postia, että "mitäs bittua sä tänne rekkasit?" niin esitämpä etukäteen vastakysymyksen: miksi tehdä foorumit, johon ei voisi väki liittyä kanelimunkin ulkopuolelta? Näin säästän omaa kirjoittamista. Voi olla, ettei kukaa kysy, mutta näin etukäteen torjuttuna.
Edit2: Ja tupla/triplapostauksen välttämiseksi sanon tähän, että en tarkoittanut edellistä edittiä vittuiluna, vaan etukäteen ajatteluna. Että kenenkää ei oo mikää pakko ottaa hernettä nenään.
Noniin. Ja back to topic. Jos jotain tuosta on, niin YV auttaa.
Edit: offtopiciksi menee, mutta mikäli täältä nyt tulee postia, että "mitäs bittua sä tänne rekkasit?" niin esitämpä etukäteen vastakysymyksen: miksi tehdä foorumit, johon ei voisi väki liittyä kanelimunkin ulkopuolelta? Näin säästän omaa kirjoittamista. Voi olla, ettei kukaa kysy, mutta näin etukäteen torjuttuna.
Edit2: Ja tupla/triplapostauksen välttämiseksi sanon tähän, että en tarkoittanut edellistä edittiä vittuiluna, vaan etukäteen ajatteluna. Että kenenkää ei oo mikää pakko ottaa hernettä nenään.
Noniin. Ja back to topic. Jos jotain tuosta on, niin YV auttaa.
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 31
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
No senku ny palloolet täälä kunhan nyt muistat että tämä ei oo Nemesiksen tai Jalasjärven foorumi jossa saa pomottaa, viilata pilkkua ja kasvattaa virtuaalipippeliä kunhan vai oma statuksensa pysyy korkealla. Aina ei välttämättä pitääsi joka asiaan tunkia nokkaansa mutta ihan sama.. Sanokoot muutki ny sitte mielipiteensä.Demokratiaahan täälä palvotaan.
Predator- Viestien lukumäärä : 211
Ikä : 32
aseistus : G&P Military type M203
Predator kirjoitti:No senku ny palloolet täälä kunhan nyt muistat että tämä ei oo Nemesiksen tai Jalasjärven foorumi jossa saa pomottaa, viilata pilkkua ja kasvattaa virtuaalipippeliä kunhan vai oma statuksensa pysyy korkealla. Aina ei välttämättä pitääsi joka asiaan tunkia nokkaansa mutta ihan sama.. Sanokoot muutki ny sitte mielipiteensä.Demokratiaahan täälä palvotaan.
hyvin sanottu T: Toni
Kuka Toni jos saan kysyä?
No nyt sytytti. Mutta kuitenki mä en jaksaasi ruveta sitte kattelemaan täälä sitä touhua mitä foorumit on jossaki Nemesikses tai rakkaalla naapuri paikkakunnallamme jossa moderaattorit ovat aina oikeassa..
Edit: Niin ja tuo oli vaan mun mielipide. Muiden mielipiteisiin en voi vaikuttaa.
Edit: Niin ja tuo oli vaan mun mielipide. Muiden mielipiteisiin en voi vaikuttaa.
Mun mielipide on että tää foorumi pitäis just olla kanelimunkkilaisille. Tätähän käytetään periaatteessa pelien ja muiden joukkueen sisäisen toiminnan ilmoittamiseksi kaikille tiimiläisille, eikä se kuulu mun mielestä ulkopuolisille.
EDIT: En mä ainakaan keksi kovin suurta muuta syytä tään foorumin käyttöön kuin tiimin sisäinen jutustelu. Ja Vesa sanoit että miksi tehdä foorumi johon ei ulkopuoliset voi liittyä, tuossa syy siihen.
EDIT: En mä ainakaan keksi kovin suurta muuta syytä tään foorumin käyttöön kuin tiimin sisäinen jutustelu. Ja Vesa sanoit että miksi tehdä foorumi johon ei ulkopuoliset voi liittyä, tuossa syy siihen.
Nako- Viestien lukumäärä : 135
aseistus : TM Ak-47 Beta Spetsnaz OD tuning, Warrior l96 kiikaritähtäämellä ja TM USP vemppu
Mun mielestä ne hymiöt sais pitää,mutta niitä pitääs käyttää kohtuudella.
Kabizza- Viestien lukumäärä : 131
aseistus : -M15A4 Tc (paskana) with lippailla -Warrior I Type 96 (Well) with Tascon 3-9x40mm
Registration date : 05.12.2007
Niinku tavataan sanoa että "Kaikessa kohtuus paitsi lauantaina liikaa"
Kabizza- Viestien lukumäärä : 131
aseistus : -M15A4 Tc (paskana) with lippailla -Warrior I Type 96 (Well) with Tascon 3-9x40mm
Jos tämä on Kanelimunkki foorumi niin silloin mun mielestä sen pitäis olla tiimin oma foorumi. Vebelle tiedoksi että et kuulu Kanelimunkkiin mutta jos oot täälä foorumilla ja oot asialtaisesti niin ei siinä sitten mitään saat luvan olla
Eli täälä pätee AST Kanelimunkin jäsenet
Joo, no ei mulla nyt ollu tarkoostustakaa tulla tänne pätemään. Lähinnä mielenkiinnosta ja tylsyydestäni liityyn.
Jos mun pätemistarve menee yli, niin mä kyllä meen nemesikseen, sielä saa päteä ihan tarpeeksi. Mutta harvoimpa niin käy.
Jos mun pätemistarve menee yli, niin mä kyllä meen nemesikseen, sielä saa päteä ihan tarpeeksi. Mutta harvoimpa niin käy.
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
Hyvä niin
joo sry. tuli vähä pistettyy yks kerta too much hymiöötä.. otan opiks
mäyrä- Viestien lukumäärä : 27
aseistus : -G&P M16A3 + Punapiste
Registration date : 06.12.2007
mä oon sitä mieltä ettei ne hymiöt mun elämää haittaa ja saa vetää vaikka koko ruurun täytehen jos on henkisiä paineita.. saa valittaa ja jos ei hymiösitä tykkää nii laittaa simmut kii
jereslapshot- Viestien lukumäärä : 59
aseistus : -TM MP5SD5 +UHC M870
Registration date : 14.12.2007
Eli siis saisin postata foorumin täyteen kaikkea paskaa tyyliin "Minulta pääsi pieru" aiheita. Tappaa koululla ihmisiä tai vaikkapa räjäyttää moposi taivaantuuliin, ja jos joku tulee valittamahan, niin voisin vain tyynesti todeta, että: "Pistä simmut kiinni jos et tykkää..." niinkö? EI NÄIN!jereslapshot kirjoitti:mä oon sitä mieltä ettei ne hymiöt mun elämää haittaa ja saa vetää vaikka koko ruurun täytehen jos on henkisiä paineita.. saa valittaa ja jos ei hymiösitä tykkää nii laittaa simmut kii
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
No ehkä hymiöt on vähä eri asia ku mopon räjäyttämine, vai onko?
mäyrä- Viestien lukumäärä : 27
aseistus : -G&P M16A3 + Punapiste
Registration date : 06.12.2007
Niin no mutta ei nuo hymiöt ny ulukoasua paranna, mutta monk et voi vaatia kaikilta yhtä hyvää kirjoitusasua jos sulla on Jonnewebis jo 379 viestiä ja Jerellä täällä vaivaiset 32.
En voi vaatia, mutta voin pyytää. Ja ei se viestien määrä mitää merkkaa. Ei muuten mitää, mutta se vain näyttää niin helvetin typerältä ja muutenki. Mietikää jos joku ulkopuolinen eksyy tälle sivulle ja päättää vaikkapa haastaa kanelimunkin. Nooh, ensimmäisenä hän vähän selailee foorumeja, ja jos kaikki kirjoittaa viestejä tyyliin: vähä oli kivaa softaamas viikonloppuna!!! sain ainaki 10 tappoa montako te saitte Ei kukaan kyllä tuollasia viestejä tänne kirjoottele, mutta vertainnollisesti. Se että joku pistää 600 hymiön spämmin joka viestin perään, saa kirjoittajan ulkopuolisen mielestä näyttämään 6 - 11 vuotiaalta. Itse ainakin, jos eksyisin ulkopuolisena tälle foorumille, ja lukisin viestejä täälä näin ja jokainen olisi tyyliin *sana* hymiö *sana* hymiö *sana* hymiö jnejnejne. Niin katsoisin kirjoittajan/kirjoittajien olevan ikäluokalta 6 - 11. Itselläpä jäisi se tiimin haastaminen siihen. Ja en varmasti ole ainut.LAAGI666 kirjoitti:Niin no mutta ei nuo hymiöt ny ulukoasua paranna, mutta monk et voi vaatia kaikilta yhtä hyvää kirjoitusasua jos sulla on Jonnewebis jo 379 viestiä ja Jerellä täällä vaivaiset 32.
Juu, mutta vertauskuvallisesti meinaa täysin samaa.mäyrä kirjoitti:No ehkä hymiöt on vähä eri asia ku mopon räjäyttämine, vai onko?
No haittaako se hirveän paljon sitte jos lauseen lopussa on yksi tai kaksi hymiötä.
Ylkkä- Viestien lukumäärä : 223
aseistus : -G&P M4A1 4-position stock
No ei oikeastaan jos ne on eri hymiöitä, mutta jos sitä samaa hymiötä pistetään peräkanaa, niin se ei oikeen näytä mukavalta.Ylkkä kirjoitti:No haittaako se hirveän paljon sitte jos lauseen lopussa on yksi tai kaksi hymiötä.
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa