Kanelimunkin varusteet
+8
^banzai^
Peltsi
Kabizza
Predator
Ylkkä
LAAGI666
Monk
Nako
12 posters
Airsoft kurikka :: muuta :: varusteet
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Kanelimunkin varusteet
Lol saku mä just tilasin just samat varusteet! No eeeeiiikaaaai ny kuitenkaa.
Nako- Viestien lukumäärä : 135
Ikä : 32
aseistus : TM Ak-47 Beta Spetsnaz OD tuning, Warrior l96 kiikaritähtäämellä ja TM USP vemppu
Registration date : 04.12.2007
Vitun matkija saatana nyt sie kärsit
Predator- Viestien lukumäärä : 211
aseistus : G&P Military type M203
Mutta et sä voi ketää estää jos se ostaa samat varusteet ,koska on nuotakin varusteita jalasjärvellä aika monella ja yleensäkki suomessa ja koko maailmassa.
Ylkkä- Viestien lukumäärä : 223
Ikä : 31
aseistus : -G&P M4A1 4-position stock
Registration date : 05.12.2007
EN toki itse osta ku on kaksi pukua ja 3-color aavikko alan käyttää vähä enemmän.
Mutta ylykkä, tuo nyt menee jo pikkuasioihin tukeutumiseksi. Kyllä mä sanoosin, että se on matkimista, kun ensin joku hommaa jotain ja kohta se löytyy parin muunki kaapista.
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
En ehkä voikkaa mutta se on vaan ärsyttävää.. Kuvittele ittes tulos softaamaan Woodlandit sun muut Navy SEAL kamat päällä M60E4 kainalos ja ajattelet että "jee muilla ei vielä ookkaa näitä varusteita" mutta seuraavana viikonloppuna jokaasella on samat kamat päällä. En sano sillä että en tykkääsi olla niin monen esikuva mutta alkaa se pikkuhiljaa vähä kyrpimään ku jotkut apinoi joka vitun asian mitä teköö.. AJATELKAA ITSE.
Ei se mua haittaa vaikka koko Kanelimunkki hommaa nyt woodlandit tai muuten mahdollisimman SEALien näkööset kamat.. Ei se nyt mua niin haittaa vaikka ottaahan se päähän.. Mutta miettikää, miettikää, kenen aivoja käytettiin näissä varustehankinnoissa?
Ei se mua haittaa vaikka koko Kanelimunkki hommaa nyt woodlandit tai muuten mahdollisimman SEALien näkööset kamat.. Ei se nyt mua niin haittaa vaikka ottaahan se päähän.. Mutta miettikää, miettikää, kenen aivoja käytettiin näissä varustehankinnoissa?
Itse en laske samaa maastopukua tai samaa kantolaitetta matkimiseksi mutta jos alakaa kaikki varustehet samaa olemahan. Ja oon ittekki tuohon matkimisehen törmänny (en kuitenkaa softaamas)ku sanoo jonku vitsin yms. sama hyypiö juoksoo jonku kaverinsa työ miestellen ja kertoo sanatarkasti saman jutun.
Siinäki menee selkeä raja.
Sen mä sanon että Kanelimunkis aniharvoin joku matkii mutta toivoin vaan että ei nyt ainakaa heti alettaasi apinoimaan.
Sen mä sanon että Kanelimunkis aniharvoin joku matkii mutta toivoin vaan että ei nyt ainakaa heti alettaasi apinoimaan.
Ootsäkin Saku nyt mua matkinu lc-2 liiveissä ja silloinku ostettiin nuo marpatit niin me muut tilattiin sua ennen ,mutta sulle se tuli ennemmin joten ku mä ajattelin ostaa marpatin niin 8 muutakin päättää ostaa kans sinä mukana ,mutta ei se mua haitannu toisaalta on hienon näköstä ku on monella yhdenmukaiset varusteet.
Vepemise kirjoitti:Mutta ylykkä, tuo nyt menee jo pikkuasioihin tukeutumiseksi. Kyllä mä sanoosin, että se on matkimista, kun ensin joku hommaa jotain ja kohta se löytyy parin muunki kaapista.
KYllä säkin oot matkinu aika monessa asiassa ja säkin justiin matkiit mua 3-color aavikko puvus eikö se oo matkimista ,mutta ei se mua haittaa.
Jos Vesa on matkinu sua 3 col puvus, niin mä oon nussinu kiinan keisarin vaimoa...Ylkkä kirjoitti:Vepemise kirjoitti:Mutta ylykkä, tuo nyt menee jo pikkuasioihin tukeutumiseksi. Kyllä mä sanoosin, että se on matkimista, kun ensin joku hommaa jotain ja kohta se löytyy parin muunki kaapista.
KYllä säkin oot matkinu aika monessa asiassa ja säkin justiin matkiit mua 3-color aavikko puvus eikö se oo matkimista ,mutta ei se mua haittaa.
Monk- Viestien lukumäärä : 98
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
Näin on päässy käymään ja kyllä mäkin oo matkinu miskan pukua ,mutta jos se on siitä suuttunu niin olkoon en piittaa.
Se, että ostit sen sen takia, että onhan se pirun hieno puku, ei meinaa sitä, että matkit mua. Et oo viä mihnää suhtees matkinu mua sen ostos.Ylkkä kirjoitti:Näin on päässy käymään ja kyllä mäkin oo matkinu miskan pukua ,mutta jos se on siitä suuttunu niin olkoon en piittaa.
Monk- Viestien lukumäärä : 98
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
Niin, no mä nyt kyllä ostin sen aavikkopuvun enemmänki alavuden Antsan peräs, ku se on ostanu, ja se kehuu sitä pukua, ja mää siltä kysyin, että haittaako sua kauhiasti jos mä ostan samaisen puvun, ja sanoo että hommaa pois, ompa sitte muitaki aavikkorottia.
Ja emmä ylykkä oo sun päällä nähny vielä kertaakaa sitä aavikkopukua.. Ja totta, olen matkinut, mutta tälläkertaa on Antsan kans sovittu, että hommataan samat puvut. Oikestaan on ollu tarkotus hommata se puku jo pidemmän aikaa..
Miska, eli säki nyt valehtelit, kiitä onneas ettet oo, koska tietääkseni kiinas ei oo ku keisari, jolla ei oo vaimoa *viilviil*
Ja emmä ylykkä oo sun päällä nähny vielä kertaakaa sitä aavikkopukua.. Ja totta, olen matkinut, mutta tälläkertaa on Antsan kans sovittu, että hommataan samat puvut. Oikestaan on ollu tarkotus hommata se puku jo pidemmän aikaa..
Miska, eli säki nyt valehtelit, kiitä onneas ettet oo, koska tietääkseni kiinas ei oo ku keisari, jolla ei oo vaimoa *viilviil*
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
No, joo eiköhän riitä aiheesta jos siitä tuloo taas tälläänen keskustelu ku vaasan skenun osiosta.. Pyydän anteeksi kaikilta jos olen sen marpatin kanssa matkinut mutta mulla ei ollu silloon rahaa tilata siinä teidän kimppatilaukses niitä marpatteja ja pakko se oli kuulemma kaikkien hommata mutta te ette voinu odottaa se tilauksenne kans joten tilasin sitte viikon päästä kunnon marpatin. Mutta jokaanen nyt varmasti ymmärsi mitä meinasin tuolla viestilläni.. Ei siinä mitää jos matkitaan mutta matkitaan edes jumalauta kunnolla!
Joo Mikä vittu kaikilla on ku tulin tänne niin täälä oli kauhia Kissa/Koira tappelu menos
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Airsoft kurikka :: muuta :: varusteet
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa