G-SPEC vs. virit
+3
Predator
Monk
LAAGI666
7 posters
Airsoft kurikka :: muuta :: aseet
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Kumpi
G-SPEC vs. virit
Otsikko kertoo paljon mutta tarkennan vielä. Olen pennin verran G-SPECin puolella. Pelkkä ääni ei auta mitään perusteluja perusteluja.
G-SPEC:hinta PCB-255€
Mulla on jo kunnon kiikari.
Maruin uusin pulttilukkoinen sniper-kivääri G-Spec on parannettu ja monipuolisempi VSR-10 versio. Aseessa on mm. vakiona erikoisäänenvaimennin, tähtäinkisko kiikaria varten sekä lenkit kantohihnaa varten. Äänenvaimennin on kiinnitetty kierteillä ja sen voi helposti irroittaa, jolloin aseen pituus on vain 950 mm. Aseen lataaminen on nopeampi uusitun pulttilukon vuoksi ja liipaisinkoneistokin on uudelleen suunniteltu entistä parempaa tuntumaa haettaessa. Aseessa on säädettävä liipaisin herkkyys ja säädettävä Hop Up.
Parannettu liipasintuntuma ja erittäin vaimennettu laukauksen ääni ovat uusia mielenkiintoisia ominaisuuksia. Uudentyyppisen tarkkuuspiipun ansiosta ase on myös erittäin tarkka ja tehokas, yltäen vakiona 40 metriin.
Virit: m120 yhteensä vähä yli 200€
G-SPEC:hinta PCB-255€
Mulla on jo kunnon kiikari.
Maruin uusin pulttilukkoinen sniper-kivääri G-Spec on parannettu ja monipuolisempi VSR-10 versio. Aseessa on mm. vakiona erikoisäänenvaimennin, tähtäinkisko kiikaria varten sekä lenkit kantohihnaa varten. Äänenvaimennin on kiinnitetty kierteillä ja sen voi helposti irroittaa, jolloin aseen pituus on vain 950 mm. Aseen lataaminen on nopeampi uusitun pulttilukon vuoksi ja liipaisinkoneistokin on uudelleen suunniteltu entistä parempaa tuntumaa haettaessa. Aseessa on säädettävä liipaisin herkkyys ja säädettävä Hop Up.
Parannettu liipasintuntuma ja erittäin vaimennettu laukauksen ääni ovat uusia mielenkiintoisia ominaisuuksia. Uudentyyppisen tarkkuuspiipun ansiosta ase on myös erittäin tarkka ja tehokas, yltäen vakiona 40 metriin.
Virit: m120 yhteensä vähä yli 200€
Vs: G-SPEC vs. virit
Tiedäksä mitä tapahtuu ku vsr viritetähän? Joudut vaihtamaan lähes jokaasen osan, eli halvemmalla pääset ku ostat käytettynä.
Monk- Viestien lukumäärä : 98
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
Registration date : 04.12.2007
No ajattelin pitää vakiona toistaiseksi siihen asti ku tulee mania mutta jos löydät hyvän VSR-10 ei mitää HFC vesuria niin luvassa on matava mahtava palkkio.
Vesurin virittämises (vaikka m150) on se puoli että ku sen virittää niin siihen tosiaanki pitää vaihtaa joka osa. mutta kun apsia pitää virittää (vaikka myös m150) niin siihen pitää vaihtaa vähemmän osia mutta vesurin viritys tolle tasolle tuloo melkeen 100€ halvemmaksi.
Predator- Viestien lukumäärä : 211
Ikä : 32
aseistus : G&P Military type M203
Minun mielestäni ei sun kannata ostaa kumpaakaa. Kannattaisi ennemmin virittää m14 ja vaikka poistaa siitä sarja niin se olis sitte puoliautomaatti tarkkuus kivääri.
Ylkkä- Viestien lukumäärä : 223
Ikä : 31
aseistus : -G&P M4A1 4-position stock
Registration date : 05.12.2007
Ja jos tiukka tilanne tuloo niin pärjää edes vähä paremmin jos ase on edes puoli automaatti.
Ylkkä- Viestien lukumäärä : 223
aseistus : -G&P M4A1 4-position stock
Registration date : 05.12.2007
Ensi käsitin kyllä itse niin, että joko vesuri tai sitte virit betaan. Saatan olla väärässäkin.
Mutta jos virit betaan vs. vesuri, niin sanoisin, että hommaa virit ensi, ja sitte joskus vesuri.
Mutta jos virit betaan vs. vesuri, niin sanoisin, että hommaa virit ensi, ja sitte joskus vesuri.
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
Virittäisin m14, mutta kun ei ole kyseistä asetta. Ota huomioon että mulla on kesällä backuppina GBB.
Vihjaatteko te mulle jotaki
Ei suinkaa. Me käsketään sua virittämään M14:taasen.Predator kirjoitti:Vihjaatteko te mulle jotaki
Monk- Viestien lukumäärä : 98
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
No jos kerran tajusin oiken, annoin ääneni vireille.
Nimittäin tajusin hieman väärin noista edellesistä postauksista.
Nimittäin tajusin hieman väärin noista edellesistä postauksista.
Kai mun sitte pitää.
En mä ainakaa aio semiä ruveta poistelemaan. Se ei vaikuta kenenkää peliin
Aijon osta G-SPEC:in paitsi jos joku ei taidokkaasti mua käännä virityksien puolelle, mutta kannattaa kiirehtiä ei ole kauan aikaa.
No se on ihan sun asias minkä hommaat ja sinä siitä loppu kädes päätät
Mieti ny huvittaako sua kyykkiä ja ryömiä kaikis maharollisis katuojia ja likaviemäriis. Hommaa virit niin se on sama asia kun olis viritetty vsr-10 betan rungolla ja kertatulella
Niin mutta ei millää pahalla mutta pilkunnussinnaksi menee.
Kertatuli tarkoittaa lippaatonta asetta. Näitä ovat lähinnä yksi- ja kaksipiippuiset haulikot, sekä jotkut vanhat pienoiskiväärit.
Lippaallinen kertatuli tarkoittaa lippaallista asetta, jossa lataaminen tapahtuu lihasvoimin. Näitä ovat esim. pulttilukkokiväärit, pumppuhaulikot, vipulukkokiväärit ja revolverit.
Itselataava kertatuli tarkoittaa "puoliautomaattista" asetta. Tyypillisiä ovat puoliautomaattihaulikot, rynnäkkökiväärin kertatulimuunnokset ja automaattipistoolit.
Sarjatuli on sitä itseään, eli yhdellä liipasimen painalluksella lähtee peräkkäin ueita laukauksia niin kauan, kuin liipasinta painetaan.
Kertatuli tarkoittaa lippaatonta asetta. Näitä ovat lähinnä yksi- ja kaksipiippuiset haulikot, sekä jotkut vanhat pienoiskiväärit.
Lippaallinen kertatuli tarkoittaa lippaallista asetta, jossa lataaminen tapahtuu lihasvoimin. Näitä ovat esim. pulttilukkokiväärit, pumppuhaulikot, vipulukkokiväärit ja revolverit.
Itselataava kertatuli tarkoittaa "puoliautomaattista" asetta. Tyypillisiä ovat puoliautomaattihaulikot, rynnäkkökiväärin kertatulimuunnokset ja automaattipistoolit.
Sarjatuli on sitä itseään, eli yhdellä liipasimen painalluksella lähtee peräkkäin ueita laukauksia niin kauan, kuin liipasinta painetaan.
Yhdympä roopeen ja sanon, että ryömiminen on kivaa. Luo sopivasti tunnelmaa.
Ja jos jotku muutki ku minä joskus koittaas sitä ryömimistä yms tarkk'ampumiseen kuuluvaa niin se käsitys vois muuttua aika radikaalisti. Eileenki Jalasjoella ryömiin ja kyykiin juoksuhaudas varmaan 30min ja tuli kyllä oikeen tetsaamisen meininkiä. Vaikka vaatteethan siinä likaantui mutta se on pieni hinta elämykselle.
Alakas vituttamahan tuo erä mihinä saku tetsas yks "munkutus" tippuu sarjammukana olkapäälle ja muita kuulia tullu lähellekkää aiva pelin alus.
:offtopic: Sitäpaitsi se on Jalasmeri :offtopic:
:offtopic: Sitäpaitsi se on Jalasmeri :offtopic:
Joo, mä en käsitä, minkä takia jotkut ei voi tetsata. Kyllähän ne vaatteet saa pestyä, jos kerran pitää tahrattomis kuteis pelata. Mun mielestä ryömimises ja muus tetsaamises on sitä jotain.
Ja hyvänä esimerkkinä vaatteita likaavasta tetsaamisesta (niin, paitsi onkohan likaamatonta tetsaamista): ryömiin jotaki 15-20m juoksuhaudas, ja mun oli vaatteet ihan pirun likaset, mutta vähä väliä.
Ja hyvänä esimerkkinä vaatteita likaavasta tetsaamisesta (niin, paitsi onkohan likaamatonta tetsaamista): ryömiin jotaki 15-20m juoksuhaudas, ja mun oli vaatteet ihan pirun likaset, mutta vähä väliä.
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Airsoft kurikka :: muuta :: aseet
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa