Aseistuksesta.
+7
ilikka
Peltsi
Monk
Nako
LAAGI666
Kabizza
Predator
11 posters
Airsoft kurikka :: muuta :: aseet
Sivu 5 / 5
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Aseistuksesta.
Joo mutta en mä mielestäni aiva aiheetta vedä hernettä nenään
Mutta tässä ny näit kuinka siinä käy ku teköö aina tikusta asian.
Mutta tässä ny näit kuinka siinä käy ku teköö aina tikusta asian.
Predator- Viestien lukumäärä : 211
Ikä : 32
aseistus : G&P Military type M203
Registration date : 04.12.2007
Aiva sama mutta ollutta jamennyttä tulkaa takas jos joskus tekee mieli ja saatte tulla softaamaan meidän kanssa jos huvittaa ja voidaan ottaa vähä tiimi peliä välillä teidän stamp 2.0 vs koko kurikka.
Ylkkä- Viestien lukumäärä : 223
Ikä : 31
aseistus : -G&P M4A1 4-position stock
Registration date : 05.12.2007
Nyt jos kaikille sopii, puutun mä asiaan, Kaukopartion näkökulmasta.
Jos kerran tälläästä tiimipeliä kaavaallaan, mä uskon, että STAMP 2.0 ei oo yksin. Koska se on kuitenki "sidoksis" Kaukopartioon, vaikkakin itsenäisenä tiiminä, ja sopimus on ollu, että Kaukopartio auttaa tarvittaessa. Ja mä kuule ylykkä vähä luulen, että koko kurikka ei oo kanelimunkis.. Viimmenäkemällä teillä oli jotain 15 jäsentä... Ja nyt on vähä vähemmän, itseasiassa 4, joten teitä on noin 11 jäsentä. En toki varmaksi mee noista luvuista, mutta lähelle osun. Että en mä tiedä, meneekö se siihen sun "20vs12" kategoriaan, musta tuntuu, että puntit on kohtalaisen tasan..
Ja lisäyksenä, ainakin Kaukopartion puolelta on se, että me ei softata foorumeilla, vaan sielä kentällä.
Jos kerran tälläästä tiimipeliä kaavaallaan, mä uskon, että STAMP 2.0 ei oo yksin. Koska se on kuitenki "sidoksis" Kaukopartioon, vaikkakin itsenäisenä tiiminä, ja sopimus on ollu, että Kaukopartio auttaa tarvittaessa. Ja mä kuule ylykkä vähä luulen, että koko kurikka ei oo kanelimunkis.. Viimmenäkemällä teillä oli jotain 15 jäsentä... Ja nyt on vähä vähemmän, itseasiassa 4, joten teitä on noin 11 jäsentä. En toki varmaksi mee noista luvuista, mutta lähelle osun. Että en mä tiedä, meneekö se siihen sun "20vs12" kategoriaan, musta tuntuu, että puntit on kohtalaisen tasan..
Ja lisäyksenä, ainakin Kaukopartion puolelta on se, että me ei softata foorumeilla, vaan sielä kentällä.
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
meillä on kaikki peräkylän jannut kuule.
ja niitä on yksistään se 15 ja plus keskusta ja vielä muutama muu jannu.
Joo, no ne peräkylän jannut on niitä, jotka jaksaa lähtiä takapihaansa kauemmas softaamaan tiimipeliä varten. Ja jos pitää tälle tiimipelille näyttämö saada, niin voinhan mä kysyä jalasjärvellä, jos saadaan rikius käyttöön joku päivä, ihan vain sitä tiimipeliä varten, eikä mitään muuta.
Esitämpä täs taas omat näkemykseni..
Esitämpä täs taas omat näkemykseni..
jaa mutta en halua tästä kuitenkaan mitään hirviää veri taistelua jos nuo tuloo softaamaan meidän kanssa jokka eros niin okei ei silloin ruveta mitää tiimi peliä järjestämään.
Mutta katsotaan mitä aika tuo tullessaan.
No, me ainakin sovittiin STAMP 2.0 kans (kaikki tais olla kuulolla silloon) että tiimipeleis jos toineen haluaa tukia, se sitä tulee samaan. Ja sitte se, että jos se tiimipeli pidetään, niin mä ehdotan todella vahvasti rikiusta.
Niin, ja vanhoja asioota, että olihan STAMP ja Kanelimunkki aikoonaan eri tiimit, mutta silti tiimipeleis yhdes.. Tämä ny on justihin sama asia, mutta toisella puolella.
Niin, ja vanhoja asioota, että olihan STAMP ja Kanelimunkki aikoonaan eri tiimit, mutta silti tiimipeleis yhdes.. Tämä ny on justihin sama asia, mutta toisella puolella.
Niin on mutta emmä ny rupia tulemaan johonki tiimipeliin rikiukselle vanhoja tiimiläisiä vastaan eikä mitään pakkoa oo pitää tiimipeliä.
Mitä jos kaikki nyt rauhottuus ja miettiis omalla kohdalla mitä olis voinu tehdä toisin! Näemme toisiamme arkena melkein joka päivä ja softaamassa ei ole kivaa jos kaikki ýrittää liian tosissaan hampaat irvessä (huom. tämä viesti on tarkoitettu koko tiimille ei pelkästään lähteneille tai tiimissä vielä oleville)
Joo vaihdoin foorumin nimen, ja vielä tarkoituksena olisi että pystyttäisiin pitämän vieläki yhteyttä, ja toivon ettei tämä tappelu jatkuisi vaikka tuskin on enää jahoamisesta uhkaa mutta ei tämä haukumisella ainakaa palioa parane. Peltsille:ikävä kyllä tulit liian myöhään:(
Ja munpuolestani Kanelimunkki on tervettullut montuulle jos STAMP 2.0 on tervettullut kasoolle ja pitkämööhön.
Ja munpuolestani Kanelimunkki on tervettullut montuulle jos STAMP 2.0 on tervettullut kasoolle ja pitkämööhön.
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Airsoft kurikka :: muuta :: aseet
Sivu 5 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa