Aseistuksesta.
+7
ilikka
Peltsi
Monk
Nako
LAAGI666
Kabizza
Predator
11 posters
Airsoft kurikka :: muuta :: aseet
Sivu 4 / 5
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Aseistuksesta.
Ja minä en jumalauta soikohon rupia kattelemahan sitä paskaa ku kurikasta porukka tulee riitelemään jalasjärvelle. Notta no way in hell.
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 31
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
mutta voidaan nämä asiat vielä setviä kuntohon.
Ylkkä- Viestien lukumäärä : 223
aseistus : -G&P M4A1 4-position stock
Registration date : 05.12.2007
Myöhäästä pyllistää ku paskat on housuus.
Nako- Viestien lukumäärä : 135
Ikä : 32
aseistus : TM Ak-47 Beta Spetsnaz OD tuning, Warrior l96 kiikaritähtäämellä ja TM USP vemppu
Registration date : 04.12.2007
Epäälen kyllä vähä.
Kabizza- Viestien lukumäärä : 131
aseistus : -M15A4 Tc (paskana) with lippailla -Warrior I Type 96 (Well) with Tascon 3-9x40mm
Tähänkää pisteeseen ei ollu asioota pakko ajaa..
Predator- Viestien lukumäärä : 211
aseistus : G&P Military type M203
Niinkuin sanottu. Done what's done. You can't change the past... Enää en asioita rupia selvittämähän. Se oli siinä, eikä asiasta enään keskustella.
Monk- Viestien lukumäärä : 98
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
no mennään ny vielä edes kerran softaamaan koko tiimin kans ja katotaan jos saataas asiat kuntoon...
mäyrä- Viestien lukumäärä : 27
aseistus : -G&P M16A3 + Punapiste
Registration date : 06.12.2007
Ja ihan tiedoksi, en oo kellekkään vihaanen eikä välien tartte tästä huonontua.
Nako- Viestien lukumäärä : 135
aseistus : TM Ak-47 Beta Spetsnaz OD tuning, Warrior l96 kiikaritähtäämellä ja TM USP vemppu
Muistakaa kanelimunkkilaiset että te ootte vielä mun kavereeta mutta mä lähen kanelimunkista,se ei oo mun paikka enää. Sory...
Kabizza- Viestien lukumäärä : 131
aseistus : -M15A4 Tc (paskana) with lippailla -Warrior I Type 96 (Well) with Tascon 3-9x40mm
Enää en mahdollisuutta anna. Aikaa on ollu yllinkyllin, mutta asiaa ei vain olla otettu hoidettavaksi. Erottu on ja takaisin ei ole tulemista. (Ainakaa omalta osalta.)
PS:Ei sillä, että vihamiehiksi...
Monk- Viestien lukumäärä : 98
aseistus : -Marui Sig 552 seals med pp + @M100 + trk. pipa + etukahva -KJ M92 full metal -Well L96
Tästä pariin otteeseen varootettiinki että näin käy jos nuo lapselliset riitelemiset ei lakkaa
Ittekki varmaan lähäden tästä tiimistä Kiitos ja anteeksi en halua kenestäkään mitään vihamiehiä vituttaa kyllä ittiäki mutta ei voi mitää Kiitos ja anteeksi.
lyönkö foorumin lukkoon???
lyönkö foorumin lukkoon???
Parempi niin.
Vepemise- Viestien lukumäärä : 58
aseistus : AGM mp-40, TM m16a1
Registration date : 07.12.2007
En ole enää lainkaan varma eroankokaan, voitaas kyllä pitää porukalla yhteistyötä ku kaikki kuitenki kurikasta ollahan.
niin voitaisiin
oot säkin ollu osana tätä että tämä meni tälläseksiMonk kirjoitti:Enää en mahdollisuutta anna. Aikaa on ollu yllinkyllin, mutta asiaa ei vain olla otettu hoidettavaksi. Erottu on ja takaisin ei ole tulemista. (Ainakaa omalta osalta.)
Jonku saatanan hymiö riidan takia porukasta eroaa tiimin parhaimmistoa?! Aika Perseestä suoraan sanottuna
äläpä!
MUtta voidaan kyllä silti mun puoles softata aina silti yhdessä vaikka te erositta.
Niin tämä "olematon" riita on lähteny ny siitä että joku tästä meidän vähemmistöstä (petri, niko, miska ja minä) ehdottaa täälä jotaki tai sanoo jotaki niin se on sitte yleensä aina ollu ylkkä joka ettii sen pienen tai ison murhekryynin joka asiasta (kyllä, tiedät sen itsekkin) ja sitte siitä on ollu aiva pakko tehdä riitaa. Näin se on ollu niin kauan ku nämä foorumit on ollu olemas ja siinä ei oo kenelläkää kiistäminen. Ja tiimistä eros nyt tähän kyllästyneinä siis Saku Juvonen, Petri Kasari, Niko Ala-Opas ja Miska Nokso (onko tuttuja?). Itte mä en ainakaa jaksanu ku kanelimunkista yhtäkkiä tuli "foorumisoftaustiimi". Mutta tähän ollaan nyt tultu enkä mä ainakaa rupia enää takaasi haluamaan. Tämän ei ollu pakko antaa mennä tähän asti ja siitä monta kertaa sanottiin että jos ei nämä lapselliset riitelemiset lopu niin väkeä tulee eroamaan tiimistä ja vitut siitä kukaa mitää piittas.
En ole ainut joka valittaa mutta jos mä jostakin valitan niin sä vedät heti herneen nenään ei pahalla.
No se on ollutta ja mennyttä ei siitä enää jaksa kinastella tulkaa takasi jos haluatte ja saatte käydä softaamassa meidän kanssa jos huvittaa puhutaan jostakin muusta kun siitä mitä joku on aiheuttanu tiedän että itse oon tehny jotakin väärin mutta en ole ainut.
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Airsoft kurikka :: muuta :: aseet
Sivu 4 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa